Saturday, December 5, 2009

10 secrets?


10 things you should know about me:
>i have 7 tattoos (my first one was when i was 16 a loveheart with a needle & ink)
>when i was a kid i used to sing in a choir
>when i was a kid i used to call my brother dad
>when i was a kid i used to sleep with my new shoes on
>when i was a kid i used to pretend i was taking a bath or a shower by running some water cause i hated water ( i do love water now)
>i still suck my index to fall asleep (i do so since im a baby)
>i used to live in London for 8 years & Sydney for 2
>when i was younger i wanted to go to artschool but my family thought there was no job in that field so i did a business degree than i went to a design university in London & finally did what i wanted
>i used to get drunk a lot & smoke i've been totally "clean" for 3 years now
>my first ever job was in a daycare

now your turn!

5 comments:

alessandra said...

How can I miss this:
1) when I was a kid I use to go to bed with a chewing gum hidden in my mouth.
2) when I was a kid I used to sing in a church choir and guess what I sing in a choir again.
3) When I was a kid I didn't like water too!
4)I've got a tatto in my wrist and it's quite spooky, I did it when I was 17 and a punk!
5) I sleep with my socks on (only in winter).
6)I don't drink, don't smoke and drink only decaf now, but before I used to do au contraire!
7) I collect wood sticks and I dunno why.
8)when I feel down I watch Manhattan (Woody Allen) and suddenly feel better but don't know why.
9)I wake up almost every morning at 4.30 o'clock and again can't understand why.
10)I don't watch news anymore because I get very anxious.

naa said...

thank you both for sharing this with us! I at the moment don't have time to write it but I appreciate your lists very much! I like how things can change in life and how nice it is to remember child days.
*

ps: when I was a kid I sing in a church choir too :)

naa said...
This comment has been removed by the author.
Fine Little Day said...

Love to get to know you more Gini.

La sirène said...

Bon allez, je me lance... mais en français alors!
1) Quand j'étais petite j'aimais décoller les chewing-gums de par terre parce que ça croustillait!
2) Quand on partait en vacances, à chaque fois qu'on passait sur un pont, j'écrabouillais les cuisses de mes frères avec mes ongles... (demande leur si c'est pas vrai)
3) Un pet pour chaque nouvelle année!
4) Quand j'étais petite, je m'amusais à jeter des sacs plastique remplis d'eau sur la tête des passants, ça me faisait rire jusqu'au jour où la voisine m'a vue et où j'ai réalisé que c'était hyper dangereux
5) Depuis quelques années, avec Anna, nous nous retrouvons dans un endroit exceptionnel et nous écrivons nos voeux sur une belle carte que nous glissons dans une enveloppe, on se les échange et on ne les ouvre que l'année d'après et on voit ce qu'on a réalisé ou pas, et à chaque fois il y en a au moins 2 qui se réalisent...
6) Quand j'étais petite je trempais mes frites dans de la mousse au chocolat
7) Un jour, un mongolien a braqué un pistolet sur moi, j'ai tellement eu peur que je n'ai même pas pensé que ça pourrait être un faux!
8) J'adore prendre des bains, les bains moussants, les savons parfumés, tout ça...
9) à chaque fois que je vois tes tatouages Gini, ça me donne envie de me faire tatouer, mais je ne sais ni où ni quoi!
10) Tiens, la dernière fois j'ai mangé dans le resto des parents du guitariste de the Do et ils étaient là tous les deux.
Anouki Anouki Anouki!!!!